2012. október 4., csütörtök

Mesebeli erdő az idei cserkészműhelyen

Cserkészcsapatunk minden éven kihasználja a lehetőséget, és megmutatja magát a Bodrogközi Kulturális Fesztiválon. Idén sem volt ez másként, a Mécs központ udvarán mesebeli kaland várta a cserkészműhelybe betérő gyerekeket.

Egy varázsló kért segítséget elveszett varázspálcájának megkeresésében, és szerencsére sokan akadtak, akik vállalták a próbatételekkel teli utat. Volt ebben az elvarázsolt erdőben minden, csak a varázsló ereje nélkül valahogy minden a feje tetejére állt: az erőművész elgyengült, a kovács nem kovácsolt semmit, a bányász nem ment a bányába, az íjász nem tudott célba találni, a horgász pedig egyetlen halat sem fogott. Mindennek a tetejébe pedig még a Naphercegnő is egy sátorban ücsörgött egész nap.
A feladatok során az ügyességüket és az eszüket is használniuk kellett a bátor résztvevőknek, hogy a végén megtalálják a varázspálcát, és a varázsló visszaváltoztassa az erdő lakóit.

Persze a szülők sem unatkoztak. Megtekinthettek egy rögtönzött kiállítást, és beleshettek a folyamatosan szépülő, fejlődő új cserkészotthonba is.
(további képeket itt találsz)



– támogatta a Szlovák Köztársaság Oktatásügyi Minisztériuma –
– projekt bol financovaný z dotácie Ministerstva Školstva Slovenskej Republiky –

1 megjegyzés:

  1. Elnézést kérek mindenkitől azért, ahogyan viselkedtem a cserkészmúhelyen, de főleg tőled bodzi. Kicsit túlhezitáltam a dolgot, és tudod, hogy nem szeretem ha nem nekem van igazam, vagy hogyha engem valaki ki tud beszélni. Ezen minél hamarabb szeretnék változtatni. Ne haragudjatok rám, jövőre jobb leszek :)
    Aki ott volt az tudja ki vagyok, és azokat arra kérem, hogy ne írjátok le kommentbe, hogy ki is vagyok.
    Köszi
    egy cserkész

    VálaszTörlés