2012. november 5., hétfő

Újra ég a petróleum lámpás

A fiúknak ígértem egy bejegyzést a honlapon:

A cserkészotthon körül a héten újra munka zajlik és ezzel együtt esténként újra előkerül a lámpás, hogy az óraátállítást követő korai sötétség ne legyen akadály számunkra, mert a fiúk a bányában dolgoznak.




A héten csatornázási, ácsolási és bányászati munkák zajlottak és zajlanak, melynek során a sötétségen kívül a kedvezőtlen időjárással is meg kellett küzdenünk… A csatorna működése tesztelve, az esővíz zuhanyként folyik egyelőre az ajtó mellé a betonra. Azonban már megkezdődtek a csákányozási munkálatok egy földalatti vízelvezetés építéséért. Reméljük, hogy nemsokára a második ajtó és a gamatka is helyére kerül, valamint hogy a tél várat még magára kicsit.

Jó munkát!

9 megjegyzés:

  1. Köszönet a segédőrsvezetőknek, hogy az elvárhatón túlmutató lelkesedéssel veszik ki részüket a munkából.

    VálaszTörlés
  2. Köszönet neked, hogy megírtad a cikket ;-) :D
    Komolyra fordítva a szót, örülök, hogy legalább nem itthon "kockulok", hanem kivehetem valamiből a részem, ami még hasznos is. Tovább nyomatjuk a munkákat Ákos nélkül is!

    VálaszTörlés
  3. Igen Sanyi tovább dolgozunk :) találtam egy meglepit számodra meg megmutatom ha az otthonban fogunk dolgozni :)

    VálaszTörlés
  4. Számomra vagy Ákos számára?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon frappáns a cikk Ákos, és sajnos kevés a munkás kéz......Hol vannak a többi cserkészek? GM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szomorúan hallom a munkaerő hiányát, amikor otthon voltam én elégedett voltam vele, akire mindig számíthattam ez idáig, az ott volt most is.
      De igyekszünk cselekedni ez ügyben...

      Törlés
  6. Ákos, akire eddig számíthattál, azok ezentúl is ott lesznek. Főleg ha nálam lesz a kulcs :D

    VálaszTörlés