2013. október 9., szerda

Katica tollából..

Egy fogadásból ugyan, de Katica írt egy cikket legutóbbi portyájukról, amit úgy gondoltunk Katicával, hogy ki lehet tenni. Mostanában úgysem nagy itt a forgalom :) Reggel egy kis késéssel, de időben odaértünk a gyülekezőre. Egy imával kezdtük, amit Katica (én) mondtam, elindultunk és néhány kérdéssel kezdtük. A túra mentén őzet és lábnyomait láthattuk, fácánt, igaz vaddisznót nem láttunk de ő mindig a képben volt. 
Mielőtt beértünk volna az erősbe a 11-es lesre másztunk fel: Tamás Ádám, Lacika, Katica. A többiek lent vártak ránk. 5 perc után el is indultunk. Találkoztunk a Hello-bácsikával, kit mai napig nem tudjuk ki az! Egy elhagyatott ház mellet és medence mellet mentünk el, víz nem volt benne. Viszont egy dögöt láttunk benne, még a foga is kint volt! 
Azt hittük eltévedtünk, de mégse. Egy titkos vízhez jutottunk ahol azt vártuk, hogy Sarah Morgan feljöjjön a víz alól és sikoltozva szaladjunk el, de hát nem történt meg! Egy kis kavicsdobálás után felmásztunk a mezőre. Lassan elindultunk haza felé. 11-óra körül lehetett az idő. Még reggel hűvös volt, aztán kisütött a napocska. A 9-es lesnél megálltunk ebédelni, mi Kelemen lányok lent voltunk a fiúk felmentek és ott ebédeltek és beszélgetek. Olyan 20 perc után egy kört alkottunk és a tudnivalókat ismételtük át, mikor megérkezett Sarah Morgan visítva. Az erősből történő kijövetelnél gubacsot szedtünk. Az út testre érve egyes sorba mentünk, ott pedig át vágtunk a mezőn keresztül, mert az autók csak úgy száguldottak el mellettünk. A víztársulathoz érve egy zsarolt imát mondtam, hogy miért zsarolt ima? Azért mert Zolika ima nélkül szerette volna le zárni a Túrát én erre azt mondtam egy cikket írok amibe ez benne lesz, így hát egy imával fejeztük be, amit ismét én mondtam!
Kelemen Katica
"A túra mentén őzet láttunk"
további képek..., hát azok most nincsenek

És a cikk is meglett, ahogy Katica azt megmondta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése